Csodálatos érzés végre tényleg a kezembe venni a könyvemet! Arról beszélek a videóban, hogy mi mindent tanulhatsz meg a Marketingiránytű fotósoknak könyvből. Hálás köszönet a Fotoplus-nak, hogy támogatta a könyv megjelenését!
Marketingiránytű fotósoknak - A videóban elhangzó szöveg leirata
Többet költesz a fotózásra, mint amennyit keresel vele, és ezen szeretnél változtatni? Neked szól a könyvem.
Szia, én Ihász Ingrid vagyok, és hogyha érdekel a fotózás és az utómunka, akkor kövesd a csatornámat!
Végre elkészült a könyvem a Marketingiránytű fotósoknak. Így néz ki: A5-ös méretű, 268 oldal és tömény tartalom, tehát nem képekkel, meg screenshotokkal van felhabosítva.
Egy négylépéses marketing keretrendszert mutatok be benne. Ennek megfelelően négy fejezetre is tagolódik a könyv. Minden lépéshez tartozik egy darab fókusz kulcsszó, illetve három darab kérdés, és mindegyiket segítek megválaszolni.
Az első három fejezet a gondolkodásról és a tervezésről szól, a negyedik pedig a megvalósításról. Terjedelemben viszont ez az utolsó fejezet teszi ki a könyvnek az egyharmadát.
És hogy miért pont én beszélek erről? 2005 óta foglalkozom digitális marketinggel. És a mai napig emlékszem rá, hogy mennyire kínlódtam az elején, hogy összeálljon a kép. Ha érdekel, hogy milyen cégeknél dolgoztam, akkor azt meg tudod nézni a Linkedinen, most nem szeretnélek untatni vele.
Ami a fotózást illeti, először csak hobbi volt a számomra, 2017-ben kezdtem el vele üzletszerűen foglalkozni.
A második időszak, amikor vért izzadtam, az az volt, amikor megpróbáltam a profi marketing módszereket lefordítani az egyéni vállalkozás lehetőségeire. Megszenvedtem vele, hogy neked már ne kelljen.
2021 tavaszán indítottam el a marketinges kurzusomat, kifejezetten fotósoknak a Marketing kávét. És a könyvemben már nagyban támaszkodom ennek a tapasztalataira is.
Több olyan fotósnak az inspiráló történetét olvashatod a könyvben, akik jártak a kurzusra, vagy egyéni tanácsadáson vettek részt nálam.
Na, de hogy miről is szólnak az egyes fejezetek. Az első az önvizsgálatról szól, a második az ideális ügyfél meghatározásáról. A harmadik fejezet a stratégiai rész, amikor megtervezed, hogy az év során mikor miből lesz bevételed. A negyedik fejezet pedig még több konkrét példával, esettanulmánnyal, ajánlott eszközzel szolgál.
A könyv nagy része teljesen örökzöld tudás, tehát nemcsak most tudod használni és nemcsak fotós vállalkozáshoz, hanem igazából bármilyenhez.
A könyvről további infókat a marketing.dreamworldphoto.hu/konyv oldalon találsz.
Azt az összeget, amibe kerül, szentül hiszem, hogy nem lehet okosabban elkölteni.
Érdemes megnézni a további lehetőségeket is, hogyha szeretnél minél gyorsabban és hatékonyabban haladni.
Ha bármilyen kérdésed felmerült a könyvvel kapcsolatban, akkor írd meg nyugodtan kommentben igyekszem rá válaszolni, ha pedig másnak is hasznos lehet, akkor légyszi ajánld neki.