Marketing kávé fotósoknak Ingriddel (élő online workshopsorozat)

Gondoltál már arra, hogy jó lenne egy profi marketingest “elhívni egy kávéra”, ami közben ő tanácsokat ad neked a fotós vállalkozásod felfuttatásához? Mostantól nemcsak a mesében létezik ilyen. A Marketing kávét azért találtam ki, hogy bárkinek legyen lehetősége masszív, megbízható és a gyakorlatban alkalmazható marketing tudáshoz jutni.

Mi ez a Marketing kávé pontosan?

A Marketing kávé egy online, élő workshop sorozat minden hónap utolsó péntekén, ahol az alapoktól indulva megtanítom neked, hogy hogyan érdemes tudatosan vállalkozást építeni, hogy a lehető legrövidebb idő alatt meg tudj élni belőle.  Az egész program a fotózásra van kihegyezve, de azt a gondolkodási keretrendszert, amit lépésről lépésre megtanítok neked, bármilyen típusú vállalkozáshoz tudod használni.

Élő adás minden hónap utolsó péntekén

A havi élő adás 14.00 órakor kezdődik és legalább 1 órás időtartamú, 15 perc kérdezz-felelekkel, amikor te is bátran felteheted a kérdéseidet.

Utólag visszanézhető workshopok

Minden workshopot utólag is visszanézheted a feliratkozásod időtartama alatt a weboldalam előfizetői felületén.

Gyakorlati tudás és letölthető segédanyagok

Az adásokhoz letölthető segédanyagok és sablonok is társulnak, amelyek segítenek neked a gyakorlatba átültetni a megszerzett tudást.

Kipróbált, működő marketing módszerek

Olyan módszereket tanítok meg neked, amelyeket a korábbi ügynökségi munkám során és a saját vállalkozásomban sikerrel alkalmaztam.

Nem kell porszívóügynöknek lenned

Tudom, hogy a "marketing" sokaknak szitokszó. Tőlem nem arról fogsz hallani, hogy hogyan menj mindenki agyára a nyomulásoddal.

Minden, amihez marketing téren értened kell

Vannak dolgok, amiket senki sem tud elvégezni helyetted, amiket neked kell átgondolnod a saját vállalkozásodról. Ezeket tanítom meg neked!

A kurzusra azért jelentkeztem, mert most indítottam el a saját vállalkozásomat és szükségét éreztem marketinggel kapcsolatos hasznos tanácsoknak. Ingrid munkásságát régóta követem Instagramon és személyesen is lehetőségem nyílt arra, hogy megismerjem, így nem volt kérdés a bizalom részemről. Segítségével készítettem el az üzleti tervemet, kérdőíveket az ügyfeleim számára, kalkuláltam ki az áraimat. Mindenkinek csak ajánlani tudom, pláne olyanoknak, mint én, akiknek semmi tapasztalata nincs a marketing terén és hasznos, egyértelmű, sallangmentes előadásra kíváncsiak.

Kövi Petronella

Neked való a Marketing kávé?

Neked való, ha:

Nem neked való, ha:

Úgy érzem, segítség kell ahhoz, hogy az ember be tudja indítani a vállalkozását, mert a túl sok információ között képesek vagyunk elveszni, és nem tudjuk hol érdemes mindezt kezdeni, és hogy lehet hatékonyan csinálni. Fontosnak tartom a marketinget, és Ingrid nagyon hasznos dolgokat mond el minden alkalommal. 🙂 Néhány dolgot már tudtam, de ezt jónéhány dologgal ki tudtam egészíteni a kurzus által, ráadásul ami általában elérhető száraz anyag, itt az gyakorlatias példákkal egészül ki, konkrét számokkal és élethelyzetekkel. Segít a célkitűzéseimben, irányt mutat mind a bevételt, mind az ügyfélszerzést illetően. Nagyon jó, hogy bármikor kérdezhetek az előadás közben és után is, illetve, hogy a videó vissza is nézhető. Kezdő és haladó fotósoknak is ajánlom. 🙂

Biró Edina

Miért pont tőlem tanuld meg a fotós marketinget?

Nekem a marketing az eredeti szakmám, amit a mai napig gyakorlok, és így lettem fotós, nem pedig fordítva. 2005 óta dolgozom digitális marketing területen, kifejezetten ilyen területre specializálódott cégeknél, de ami ennél fontosabb, hogy együtt változtam és fejlődtem ezzel a piaccal. Nemcsak a marketingben, de az oktatásban is évtizedes gyakorlatom van, és ahogyan látod, a saját vállalkozásomban is aktívan és sikeresen használom ezt a tudást.

Megtapasztaltam, milyen az élet fotósként

Mivel aktívan is dolgoztam (és ha időm engedi, a mai napig is dologozom) fotósként, első kézből ismerem ezt a piacot és a kihívásokat. Megtapasztaltam a nehézségeket, buktatókat, megismertem az ügyfelek elvárásait.

Aktív marketing gyakorlat

Ügynökségi és kiadói oldalon egyaránt foglalkoztam digitális marketinggel, számtalan cég online kommunikációján dolgoztam. A kifinomult nagyvállalati módszereket sikerrel adaptáltam a kisvállalkozás lehetőségeihez. Nyugodtan less meg Linkedinen.

Az oktatás a szívem csücske

Több generáció tanult már tőlem marketinget mind egyetemen, mind különböző tanfolyamokon. A nevemhez fűződik a digitális reklámszakma fő szervezetének (IAB) első oktatási kezdeményezése, illetve a legnagyobb ügynökségi hálózat utánpótlásnevelés programja, a GroupM Akadémia. Ha tetszenek az oktatási anyagaim, ezt imádni fogod!

Nem állítom, hogy mindenhez értek a digitális marketingen belül, hiszen az valójában tucatnyi külön szakma, de minden területre van rálátásom, és pontosan tudom, hogy a legtöbbeknél mi az, ami hiányzik. Ez pedig a stratégia. Ennek hiánya miatt küzdesz a marketinggel, emiatt nem tudod, hogy hova mit és hányszor kellene posztolnod. Ezért nem tudsz hatékonyan részterületeket – például közösségi média posztolást vagy hirdetést – sem kiszervezni, és érzed azt, hogy az egész csak kidobott pénz és “neked nem működik”.

Tudom, hogy sok kezdő vállalkozónak nem fér bele a költségvetésébe, hogy tanácsadóval vagy ügynökséggel dolgozzon és több tízezer forintot fizessen ezért óránként. Tudom, hogy sokan vannak, akik időről időre próbálkoznak a kiszervezéssel, ami - stratégia híján - csak kidobott pénz lett. Ezért született meg ez a program, amit én a marketing alfájának és omegájának gondolok. Csatlakozz ma és átadom neked azt a tudást, amire szükséged van.

Mit érhetsz el, ha csatlakozol a Marketing kávé fotósoknak programhoz?

A Marketing kávé nem arról szól, hogy hányszor kell posztolni a Facebookra meg mit írj az Instagramon a biódba, vagy hogy hányszor küldj hírlevelet ahhoz, hogy már teljesen az agyára menjél mindenkinek és inkább vásároljon tőled, csak hagyd már végre békén. Nem. Ez a program arra vesz rá, hogy lépj kettőt vissza és az alapoktól gondold át a tevékenységedet. Ezt a munkát senki sem fogja elvégezni helyetted, még akkor sem, ha ezért rengeteget fizetsz!

  • Mennyit kérjek a fotózásokért, ha ebből szeretnék élni?
  • Milyen bevételi lehetőségek vannak és milyen kiadásokkal kell számolni?
  • Hogyan készítsek üzleti tervet?
  • Letölthető segédanyag: üzleti tervező
  • Hogyan határozzam meg a célközönségemet?
  • Miről beszéljek neki attól függően, hogy hol tart a vásárlási folyamatban?
  • Letölthető segédanyag: ügyfél perszóna sablon

Ki fogod tudni találni magadat és az árazásodat - 2021.06.25.

  • Mit csinálnak a versenytársaim?
  • Hogyan különböztessem meg magam?
  • Milyen szolgáltatásokat, termékeket kínáljak, mennyiért?
  • Letölthető segédanyag: versenytárs elemző

Megszűnnek a kínjaid, hogy mikor mit csinálj

  • Hogyan alakítsak ki marketing és kommunikációs stratégiát?
  • Miért van erre elengedhetetlenül szükség?
  • Mik a stratégiai tervezés lépései a gyakorlatban?
  • Hogyan határozzam meg a céljaimat, hogy el is tudjam őket érni?
  • Letölthető segédanyag: marketing és éves kommunikációs tervező

El tudod dönteni, hogy hol kell kapcsolódnod

  • Szükségem van weboldalra?
  • A Facebook és az Instagram kötelező?
  • Blogot kellene írnom?
  • A hírlevél elengedhetetlen?
  • Letölthető segédanyag: online marketing eszköztár táblázat

Mindig lesz ötleted a posztokra

  • Miről kellene írnom, avagy hogyan alakitsam ki a tartalmi stratégiámat?
  • Honnan meríthetek ötleteket a posztjaimhoz?
  • Hogyan tudok ezzel időben is hatékonyan foglalkozni?
  • Letölthető segédanyag: tartalmi naptár minta

Elégedettebbek lesznek veled az ügyfeleid

  • Hogyan alakítsak ki hatékony fotós munkafolyamatot?
  • Hogyan és miről beszéljek a potenciális és meglévő ügyfeleimmel?
  • Hogyan érjem el, hogy visszatérjenek hozzám és ajánljanak másoknak is?
  • Letölthető segédanyag: ügyfél kérdőív, fotós tájékoztató sablon

Ügyfélvonzó portfoliót alakíthatsz ki

  • Hogyan alakítsak ki marketing szemmel is ütős portfoliót?
  • Fotózzak ingyen vagy sem?
  • Mire figyeljek, ha modelleket keresek?
  • Letölthető segédanyag: portfolió csekklista

Ezek azok az alapok, amiket szerintem mindenkinek tudnia kell, erről szól az első 8 alkalom. A további témák a ti igényeitek, visszajelzéseitek alapján kerülnek kidolgozásra! Az első alkalom időpontja: 2021. április 30. (péntek), 14.00 órától.

BÓNUSZOK: Letölthető segédanyagok és sablonok minden alkalomhoz!

Az első 8 alkalomhoz, utána pedig tovább bővül a lista.

Vélemények a kurzusról

5 éve foglalkozom fotózással, és több marketing kurzuson részt vettem már, olyanokon is, amik kifejezetten fotósoknak szólnak, mégis sokszor úgy éreztem, hogy nem adnak elég konkrét információt arról, hogy hogyan kellene felépítenem a saját vállalkozásomat. Ingrid viszont érthetően magyaráz, és saját példákon keresztül szemlélteti az átadott információkat. Még házi feladatot is kapunk tőle, sőt a zárt csoportunkban még érdeklődik is, hogy hogy állunk vele. Ha most kezded a fotózást, mint vállalkozást, kötelező a részvétel. Ha pedig már évek óta fotózol, de nincs annyi munkád, amennyit szeretnél, akkor szintén erősen ajánlott!

Akszjonovics Aljona

Jelenleg OKJ-s fotótanfolyamra járok és mire végzek szeretnék magabiztosan mozogni a marketing világában. A mai online világban fontosnak tartom a minőségi posztokat, amelyek legyenek hitelesek. A fotóim mellé a szöveg megírása nem tartozik az erősségeim közé, mint ahogy a pénzügyi tervezés sem. A vállalkozásom elindításához elengedhetetlenül szükségesnek tartom azt is, hogy tisztában legyek azzal, hogy milyen anyagi költségek, váratlan kiadások fognak felmerülni. Ingrid a tőle megszokott módon lépésről-lépésre, érthetően építi fel és magyarázza el a marketinggel kapcsolatos dolgokat (árképzés, ügyfélszerzés, hirdetés stb.). Nyugodt szívvel ajánlom mindenkinek. Köszönöm Ingrid!

Klausz Krisztina

A marketing rész a mumusom. Alkotó emberként inkább a kreatív projektekbe és a gyakorlati részekbe tudok belemerülni. Nem szeretek adminisztrációval, szövegírással, posztolással és marketinggel foglalkozni. Többször próbáltam olvasni róla, mert tudom, hogy fontos lenne, de eddig untatott... Ingrid viszont egyszerűen, érthetően adja át a szükséges tudást. Magam is meglepődtem, hogy mennyire élvezem a kurzust. Mindenkinek csak ajánlani tudom! Hasznos, érthető és igazán értékes kurzust sikerült össze raknod Ingrid! Köszi!

Szomor Dalma

Mennyibe kerül ez az egész?

Mindössze havi 4.990 Ft-ba. Nem, nem írtam el, tényleg ennyi. Miért? 

Mert nekem ez szívügyem és azt szeretném, ha mindenkinek lenne lehetősége megtanulni és sikeres, jövedelmező fotós vállalkozást építeni. Te pedig elkötelezettebb leszel, hogy a saját gyakorlatodba átültesd, amit megtanultál.

30 napos pénzvisszafizetési garancia

Ha nem tetszik a tartalom, 30 napig indoklás nélkül visszamondhatod az előfizetésedet és visszatérítem neked a havidíj összegét. Nincs kockázat és részemről harag sem!

Benne vagy?

Csatlakozz ma és rövidítsd le a sikerhez vezető utadat!

A megrendelés menete

1. Nyomd meg a Feliratkozom gombot!

2. Kattints a 🛒 Kosár lehetőségre a fenti menüben, vagy erre a linkre: Kosár.

3. Ha rendben találod a rendelésedet, ezt követően már értelemszerűen tudsz továbbhaladni a folyamattal az adataid megadásával.

Mivel ez egy előfizetéses termék, csak bankkártyával tudsz fizetni a Barion rendszerén keresztül. A két lépcsős banki azonosítás miatt a tranzakciót hitelesítened is kell (mobil banki alkalmazással vagy SMS kóddal)! Ha elsőre nem sikerül, kérlek, próbáld újra!

A sikeres fizetést követően emailben kapod meg az információkat a rendelésedről, ill. egy másik emailben érkezik a számla. Az élő adások elérését külön levélben fogom küldeni (Zoom értekezlet).

További hasznos információk

  • A workshop időpontja minden hónap utolsó pénteke, az élő adás elérhetőségét pedig mindig emailben küldöm ki a feliratkozottaknak.
  • A workshopok videófelvétele a feliratkozás időtartama alatt utólag is visszanézhető a Marketing kávé fotósoknak – workshopok oldalon, és letölthető segédanyagok társulnak hozzá.
  • Ez egy havi előfizetéses termék, tehát mindaddig havonta levonásra kerül a számládról az összeg, amíg le nem mondod a tagságot. A lemondására a havi fordulónap előtt a Fiókom/Feliratkozások menüben van lehetőséged.
  • A bankkártya adataidat a Barion kezeli, nekem ehhez semmilyen hozzáférésem nem keletkezik!
Scroll to Top